ProUser Jade

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProUser Jade op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Bobbie82 22-07-2013
Geschreven voor: ProUser Jade

De eerste keer gereden met deze fietsendrager. Blijkbaar mazzel gehad dat alles heel was aangekomen. De tweede keer is de drager met 2 fietsen erop afgebroken. De hele handel lag op de weg, fietsen beschadigd. De drager is afgebroken bij het kantelbare deel. Slechte constructie, dun metaal dat volledig was doorgescheurd. Nog geluk gehad dat er niemand achter mij reed met een auto!

Lida Kuipers 20-03-2012
Geschreven voor: ProUser Jade

We hebben deze fietsdrager inmiddels een klein jaar en ongeveer 4 keer gebruikt. Wij vinden hem fantastisch. Héél gemakkelijk op de trekhaak te bevestigen en oerdegelijke uitvoering. Ik schrik een beetje van de negatieve berichten die er in diverse previeuws staan, maar tot op heden zijn wij uitermate tevreden en blij met de in onze ogen uiterst degelijke uitvoering van deze drager.

albert 100 29-07-2011
Geschreven voor: ProUser Jade

Levensgevaarlijke fietsdrager.Tijdens een rit op de autostrade zagen wij stilaan onze fietsen wegzakken.Stopten op de pechstrook en stellende vast dat de lasnaden aan het scheuren waren.gelukkig tijdig opgemerkt, anders was dit een ramp voor de achterkomende wagens en ook eveneens voor ons.
Deze drager moet direct van de markt genomen worden.Aangekocht bij Makro.Voor herstelling of eventueel nieuw frame moeten wij alles zelf betalen.

Irma69 03-06-2011
Geschreven voor: ProUser Jade

Deze fietsendrager is levensgevaarlijk. Vandaag is de bevestiging van het frame afgescheurd op de snelweg, waardoor het achterstel over de weg schuurde. Improvisorisch gerepareerd en vanavond naar de retailer gebracht.
De constructie thv de las aan het hoofdframe is aan 2 zijden ingescheurd. Dit komt omdat de buis van het hoofdframe te dunwandig geconstueerd is.
Onbegrijpelijk dat deze drager nog niet van de markt gehaald is.

carboom 10-10-2010

Waardeloze gevaarlijke fietsdrager.
Ziet er goed een degelijk uit, maar schijn bedriegt.
Bij mij is de hele drager direct achter de trekhaak afgebroken en met mijn nieuwe dure e-fietsen op straat gevallen met alle schade vandien.
Dat was al bij de tweede keer gebruik. Gelukkig reed er niemand achter mij, anders waren de gevolgen niet te overzien

stegie 18-08-2010
Geschreven voor: ProUser Jade

Ik heb 6 weken geleden een Pro User Jade gekocht bij Obelink in Winterswijk.
!700 km verder, op de terugreis vanuit Italië, miste ik opeens mijn fietsen in de achteruitkijkspiegel.
Na een noodstop op de autoweg, bleek dat ook deze drager op de lasnaden doorgescheurd was. Met enig fantasie en een paar meter touw heb ik alles weer vastgeknoopt. Bij de 1e parkeerplaats heb ik de fietsen op het dak geplaats waar ook 2 steppen op stonden. De steppen achterop en zo verder naar huis. Eenmaal bij Obelijnk aangekomen, schrokken de medewerkers ervan hoe hij was doorgescheurd. Zij vertelden mij gelijk maar even dat ik de 2e al was, die dag. Daarna overgegeen tot de aanschaf van een iets duurdere, en aanzienlijk degelijker drager. Voor mij geen Pro User meer

Ruud Karper 18-08-2009
Geschreven voor: ProUser Jade

Ook wij hebben deze ervaring.
Hebben de fietsebdrager aangeschaft voor onze vakantie deze zomer. Op de terugweg op de autobahn in Duitsland bleek de drager spontaan afgebroken te zijn op de lasnaden. Gelukkig konden we op tijd op de vluchtstrook stoppen en zijn er verder geen ernstige ongelukken gebeurt. Moet er niet aan denken dat de drager over de weg zou zijn gegaan. Voor ons geen drager meer van ProUser.

Fam. Karper

f.h. meinema 16-08-2009
Geschreven voor: ProUser Jade

Ook een soortgelijke ervaring meegemaakt als de fam. Stiphout. Fietsdrager zeer onstabiel achterop de Renault Scenic. Ook spontaan afgebroken bij de lasnaden. Fietsdarger nog maar 14 dagen in gebruik. Nieuw gekocht.
Had er 2 normale fietsen op.
Reed gelukkig in een dorpje dus met weinig snelheid en had het gelukkig in de gaten dat plots de fietsen achterover zakten. Kon nog tijdig remmen. Dit had niet moeten gebeuren op autosnelweg, dan was de ravage niet te overzien geweest.
Een slechte fietsdrager.
Moet door de fabriek retour en uit de handel worden genomen om ergere ongeluken te voorkomen.

a.stiphout 27-06-2009
Geschreven voor: ProUser Jade

Ik ben in bezit van Pro User Jade. Bij terug reis uit Oostenrijk eind Juni onderweg een stop gemaakt. Bij controle van de drager tot de ontdekking gekomen dat beide lasnaden van de opstaande bevestigingsbeugel voor beide fietsen op de drager voor de helft afgebroken c.q. doorgescheurd waren. Ook het bijstellen van de drager voor het plaatsen op de trekhaakkogel was/is moeizaam.
De drager bleef wiebelen wat niet fijn rijden is.
Ben ik de enigste met deze ervaring ?
Antoon van Stiphout

Nico49 26-06-2009
Geschreven voor: ProUser Jade

Kort geleden gekocht een Pro user type diamant, behalve dat hij opvouwbaar is zit hij bijzonder stevig achter de auto met 2 electrische fietsen.
De beide fietsen wegen samen ongeveer 55 kilo, maar ik zie de fietsdrager niet bewegen, ook na een lange rit, is de drager niet verschoven, wel heb je enige kracht nodig om de handel voor het bevestigen op de trekhaak naar beneden te drukken ik denk ongeveer 40 kg.
En na gebruik klein op tevouwen in meegeleverde tas.
Ik ben met deze aanschaf zeer tevreden, heb al wat fietsdragers versleten.

Geertjanvanderschaaf 12-06-2009
Geschreven voor: ProUser Jade

via link Eufab ff gekeken en door video over de streep getrokken. Leuke aanbieding gevonden en aangeschaft. Zit mooi en stevig in elkaar en is niet al te zwaar. Erg makkelijke bevestiging op kogel. Bij 13-polig ook gebruik van achteruitrij en mistlamp. Oogt mooi, makkelijke te verkleinen in kofferbak en alles met geintegreerde sloten af te sluiten. Kind kan de was doen..

tissot 20-08-2008
Geschreven voor: ProUser Jade

Deze fietsdrager is van het fabrikaat EUFAB (Duitsland) en wordt daar onder de type naam Harryin de handel gebracht.
Nadere technische gevens zijn ook te vinden op: http://www.eufab.com/de/site/shop/detail.php?id=11480&place=yes

Ook geschikt voor alle fietsen, dus ook elektrische. Let daarbij wel op de breedte van de rijwielen; de wielafstand op het rek bedraagt namelijk 20 cm. Dus voor Batavus en Sparta geen probleem.